Kategóriák

Mutasd az összes cikket...

A sikeres gyermekkori fogszabályozás titka

• gyermekkori fogszabalyozas 3

A gyermekkori fogszabályozásnál nagyon fontos, hogy a lehető legkomfortosabb, és egyidejűleg természetesen hatékony is legyen. A jól megválasztott, modern technológia, és a gyermek teherviselő képességét figyelembe vevő kezelési terv alapvető fontosságú.

Mik azok az okok, amiért a hagyományos gyermekkori fogszabályozó kezelés kudarcot vallhat, vagy egyáltalán nem vonzó?

• Fogat húznak, noha nem lenne rá szükség
  • Fájdalmasak a készülék aktiválások, mert erőszakosan nagy erőkkel dolgozik a fogszabályozó eszköz
  • Olyan nagy és kényelmetlen készülékeket alkalmaz, mellyel gyermeke nem tud beszélni, sőt nyelni is alig képes
  • Állandó harcot hoz Ön és gyermeke között, mert a gyermeke nem akarja a kezelést.

Meggyőződésünk, hogy egy ilyen kezelés sikere nagyon összetett, ezért a siker érdekében igyekszünk mindent megtenni. Célunk az, hogy a gyermek együttműködését megnyerjük, ezáltal sokkal jobb eredményeket tudunk elérni.

Senkire nem erőszakoljuk rá a kezelést, a 8-10 éves gyermeknek ugyanúgy elmagyarázzuk a kezelés legapróbb részleteit, mint a 12-14 évesnek csakúgy, mint felnőtt pácienseinkkel tesszük. Cél, hogy pácienseink elfogadják az ajánlott kezelést, megértve, hogy annak segítségével lesz mosolyuk olyan szép, mint már sok elégedett sorstársuknak.

• A legmodernebb eszközöket alkalmazzuk, és ezért hatékony
  • Foghúzásmentes
  • Komfortos, melyet az Ön gyermeke könnyen elfogad
  • Fokozatosan fejleszti a fogíveket és alakítja a harapást
  • Fájdalmasan nagy erők nélkül dolgozik
  • A készülékek nagy része szinte teljesen láthatatlan
  • Egész nap viselhető

A fogszabályozás folyamatát megpróbáljuk olyan kellemessé tenni, amennyire csak lehet.A váróban játékok várják őket, a kezelés alatt pedig biztosítjuk kényelmüket és a kellemes légkört.

Kezelésünk olyan extra új elemeket is tartalmaz, amivel a gyermeke egészsége szempontjából kivételes lehetőségeket kínál. Együttműködünk például logopédussal, és több társszakma képviselőjével is, például tartás, és légzésjavítás szakembereivel, hogy a kezelés sikeres és tartósan eredményes legyen. Mindezeken túl további előnyöket is nyújtunk a pácienseinknek:

• Az általános egészség szempontjából is előnyös változások, mint például a helyes légzés, testtartás
  • Gyermekbarát rendelői környezet

Jöjjön el, hogy megbeszéljük, mi a legjobb kezelés az Ön gyermekének! Kérjen időpontot munkatársunktól.

Az Elérhetőségek menüpont alatt megtalálja telefonszámainkat,címünket,  valamint az email-címünket is.